flytt

du har tillåtese för mig att flytta.
själv har jag precis gått på date med Adrian brody, han ställe upp och poserade för mig, (resultatet ser ni nedan).
Ja, ingen skola idag inte, ack så skönt. ska bränna av till lilla Lusk en stund nu om jag hinner, sen vidare på lite affärer och sen till Adrian.

Men Frida, jag har en idé´.
jag syfter på ett kollektivt boende; du, jag, Adrian och you mr. Jeansbyxa.
sikken kombination!
jag kan odla, Adrian damsuga, du fixar aktierna och mr. Jeansbyxa står för resten.
Okej?


Kommentarer
Postat av: kvinna i jeansbyxa

ÅH! DU är inte bara idé rik utan också vacker! jag tycker om ditt förslag

2009-11-17 @ 11:48:45
URL: http://snyggijeansbyxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0